söndag 18 mars 2012

Pappersarbete


Idag var vi bjudna på lunch till min fina gudson Ridley för att fira hans namnsdag (nej, Ridley står inte i almenackan men vi bestämde på namngivningen för ett år sedan att det datumet fick bli hans namnsdag).

Ska nånting firas så är ju en present en utmärkt grej att ha med och till en present är ett kort en utmärkt grej. Så det blev lite snabbt pappersarbete på morgonen för att fxa till ett personligt kort.


Efter pillet med vimplat och bokstäver inuti kortet fick framsidan nöja sig med en enkel balong i snöre.

19 kommentarer:

  1. Jättefint kort!! Hur har du gjort för att få bokstäverna sådär superduper-fina?! /Louise

    SvaraRadera
  2. Gillar jätte mycket. Undrar samma sak som personen ovan hur fick du bokstäverna så fina?

    SvaraRadera
  3. Vilket jättefint kort. Fölsebarnet måste blivit vansinnigt glad, eller kanske hans föräldrar i alla fall..! Fin blogg! Ska kika runt lite nu.

    SvaraRadera
  4. Fiiin!
    Tøff og persolig...
    Like alot!
    Siw

    SvaraRadera
  5. Fint namn kräver fint kort :)

    Så himla gulligt med minivimpeln tycker jag!

    SvaraRadera
  6. Vilket fint kort! Det gjorde antagligen lilleman (och föräldrar) riktigt glada :)
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Jättetjusigt kort! Verkar tålamodsprövande att göra - alldeles för pilligt för mig - men ursnyggt resultat.

    SvaraRadera
  8. Gud så snyggt, Petra! Vi håller tummarna för läkköttet! :)

    SvaraRadera
  9. Vilket jätte fint kort! Vimplarna och bokstäverna är fantastiska men jag gillar även den "enkla" ballongen! Jag är nybörjare i bloggvärlden och har nyligen hittat hit till din blogg, mycket inspirerande! Tack!

    SvaraRadera
  10. Oj, fantastiskt. kortet ser ut som ett kalas i sig sjävt. Jättefint med vimplarna!

    SvaraRadera
  11. Inspirerad! Så fiiina kort du gör :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra