tisdag 8 april 2014

Att sprida lite glädje

 
Visst vore det gött om man enkelt kunde sprida lite random glädje till tio andra personer?
Det tyckte i alla fall jag så jag hoppade på Pay it Forward som jag snubblade över på instagram. De tio första som hojtade till ska få varsin överraskning av mig på posten, mot att dom själva överraskar tio andra personer. Glädjespridning på högsta och bästa nivå.
 
 
Mina två första överraskningar blev lite sommarlektyr och ett varsitt virkat bokmärke.
Det enögda monstret hittade jag beskrivning på här och grodan har jag knåpat ihop efter bästa förmåga på fri hand.

8 kommentarer:

  1. Vilken fin idee! Finpost i lådan är ju inte varje dag man får.

    SvaraRadera
  2. Rolig ide och riktigt söta bokmärken! Älskar paket i brevlådan, men det är sällan det blir någon finpost

    SvaraRadera
  3. Men sluuuuuuta, get met me out of here. Hur underbara! Fasiken va du är duktig!!!!

    SvaraRadera
  4. Vilken kul grej!! Å vilka fina bokmärken, man blir alldeles glad!!

    SvaraRadera
  5. En härlig, härlig idé! Och underbara bokmärken, som vem som helst blir lycklig av :)

    SvaraRadera
  6. Men vad roligt att du ville göra en Mike! Och grodan var ju bara för festlig :-D!!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra