fredag 17 oktober 2014

Med lungorna utanpå kroppen och ett rivjärn i halsen

 
Med lungorna upphostade och hängandes typ utanpå kroppen, ett rivjärn i halsen och 3 kg tunga sandsäckar på ögonlocken så blev dagens jobb förlagt till sängen. Med te, nässpray och Alvedon på högst en armlängds avstånd och med datorn i knät betar jag mig igenom fredagens To do´s innan jag tar helg.
 
 
Men jag känner mig ändå vid gott mod. Min bloggblomma (ja, jag föll för trenden, jag med) blommar och bjuder på en magnifik utsikt, imorgon kommer min man hem igen efter en vecka borta och på söndag har jag nått målet för mitt två veckor långa totala sockerförbud (tänker kasta mig direkt ner i fördärvet igen och fira med en äppelkaka). Och så är det ju fredag. Trevlig helg, vänner!!

5 kommentarer:

  1. Usch och fy... stackars dej. Jag har precis kurerat mej från feber och ont i halsen, inget roligt alls.
    Men vilken tur att du har sån fin utsikt! Krya på dej, kram!

    SvaraRadera
  2. Men usch då, krya på dig! Äppelkaka blir bra medicin det.

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Ja, härliga fredag! Kollade in If-filmerna i veckan, riktigt fina! Du var ju grym i rutan. TRevlig helg och krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Usch ja, har själv varit där precis! Seriöst så måste småbarns-bacillerna vara muterade och extra elaka, jag har aldrig varit så sjuk som efter jag fick barn!
    Krya på dig ♥

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra